Hemtjänst, färdtjänst, björntjänst.

Om nån timme kommer folk från kommunen hit. För att prata om hemtjänst och färdtjänst. Du är ju allt annat än en björntjänst, men jag tyckte det klingade så fint i rubriken. 😉

Med kommer också min kontakt på kommunen, han är väl under kvinnofrid mest men har satt sig in i mina problem och försöker verkligen hitta lösningar som inte finns. Tex skolskjuts till barnen. Han kommer iallafall med för att han vet alla mina problem så att han kan hjälpa till när jag själv kanske glömmer eller inte orkar.   

Känns jobbigt..  Jag vill ju egentligen bara "vara ifred". Men vet ju att jag behöver hjälp, och har insett det. Vi får se hur det ter sig idag när dom kommer hit. Se vad jag kan få hjälp med.  

Verkligen vackert väder idag iallafall. Vårvärmen kommer allt närmare! 😊☀️









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastruelife.blogg.se

En blogg/Instagram om livet som multisjuk i flera kroniska sjukdomar. För att SPRIDA kunskap och medvetenhet. Love!

RSS 2.0