Inte sova.

Så när man efter förra nattens dåliga sömn pga PEM-symtom (utöver den normala svårigheten med sömn) .. Konstant feberfrossa, kallsvettig, migränliknande huvudvärk, som fortsatt idag med Yrsel och massa smärtor. Hade ju mötet med kommunen som tog en del av mig bla.( Ska återkomma med ett inlägg om det.) så var jag verkligen redo att försöka sova. När jag tog ett sista blodsocker med Libren och detta kommer upp.. Så fuck you, sa diabetesen. 🙄😆👊 Det går ju inte att lägga sig och sova med ett sånt värde.. Så upp och hitta nåt att stoppa i mig. 

Men det ÄR MYCKET SOM ÄR BRA!  😁 Kolla dagens kurva bara. Skitbra mot var det varit i flera veckor! 😊👍👍








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastruelife.blogg.se

En blogg/Instagram om livet som multisjuk i flera kroniska sjukdomar. För att SPRIDA kunskap och medvetenhet. Love!

RSS 2.0