En stjärna.

I måndags sen, så var det utvecklingssamtal på skolan för E. Han var riktigt nervös, men det behövde han ju inte alls vara. Och det visste väl jag! ❤️
Han hade mer än godkänt i alla ämnen och närmare A-B i matte. Och han har ju inga betyg än, men dom utvärderar ju i dessa uttryck. 
E skulle få ingå i en specialgrupp i matten för att få mer utmaningar, eftersom han liksom tröttnar när han redan kan. Vilket jag förstår att han gör.. Jag är bara så imponerad över hans kunskaper. Och hans sätt att lära. Hans lärare var också så imponerad och sa att hon inte ofta sa det så här rakt ut men här fanns inget annat att göra tyckte hon. 😊 Elliot var så stolt, och ja, GIVETVIS jag också. Han har haft lite motgångar och barn som inte vart sjyssta mot honom, men det kändes som, även på honom, att det var en revansch på någe vis. 

Vi behövde ju givetvis fira detta på något vis, och E skrek : glass!! Och sen ändrade han sig till Max och då med mat, men han fick givetvis en STOR milkshake som han ville!  ❤️❤️😊







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastruelife.blogg.se

En blogg/Instagram om livet som multisjuk i flera kroniska sjukdomar. För att SPRIDA kunskap och medvetenhet. Love!

RSS 2.0