Fel och mycket kärlek.

Jag har ju så mycket jag vill skriva. Dels mera av den infon jag hade från Bragee men även om lite annat. Men pga ketonförgiftningen plus ME och resten har jag inte orkat alls. Har en dålig dag idag också men tänkte skriva en liten kortis. Men alltså så svårt det är för folk att förstå, fast flera påstår sig veta vad ME är. Men ändå, inte kan förstå varför jag inte kan röra på mig! Jag ska skriva ordentligt och förklara. Jag kommer skälla på en del.. Men jag kommer ge kärlek till de flesta, för även om man inte förstår själva ME så har man ju en medmänsklighet och omhändertagande. ❤️ Jag kommer givetvis inte använda några namn, bara bevisa hur fel det kan bli när man inte lyssnar och tar till sig. Jag är fortfarande kvar på sjukhuset, men hoppas på i morgon.

Jag har inte klarat av så mycket alls, inte telefonen eller kolla tv/padda. Ska dock försöka kolla en stund på Lets Dance! Brukar ju kunna vara kul. 🤭 Men jag hejar på Robin Bengtsson! 

Trevlig helg vänner! ❤️


Diana
2019-03-22 @ 22:02:55

Nej jag tror inte folk förstår tyvärr och det är synd. Jag försöker alltid läsa på och förstå. Men det är ju för att jag älskar att jobba med människor och vill lära mig. Men alla är inte likadana som mig. Vet när jag hade utmattningssyndrom ingen förstod så många som vänt mig ryggen och även med Lucas adhd diagnos man kämpar men når ändå inte fram till vissa. Kämpa på Johanna.

Anonym
2019-03-25 @ 07:04:26

😔💞




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastruelife.blogg.se

En blogg/Instagram om livet som multisjuk i flera kroniska sjukdomar. För att SPRIDA kunskap och medvetenhet. Love!

RSS 2.0