Ingen remiss!?

Jag har inte alls varit i form för att skriva blogg eller Instagram.. Inte nu heller egentligen men vill skriva lite. Jag får skriva litegrann och sen spara utkastet och fortsätta senare. Det är oftast så som jag gör när jag skriver inlägg i vilket fall..

Jag har ju fått en ny tid på Bragee, ÄNTLIGEN! Remitterad från neurolgiavdelningen på sjukhuset och så ringde jag i fredags för att boka sjukresa, som jag ju nu ska kunna åka. Och han i telefonen dröjde en stund, och sen återvände han och sa: "Du har ingen remiss som gäller! " och Jsg ville skrika rakt i hans öra att det har jag ju visst!! Och han sa att nej, du hade en som gick ut 6 februari.. Och jag ville lägga mig ner och gråta som ett barn! Inte igen! Och så tänkte jag också, att JÄVLAR vilken tur att jag ändå var ute i god tid, eftersom tiden på Bragee är torsdag nästa vecka... Jag hittade ett nummer till avdelningen där jag låg inne, från där dom skickade remissen och ringde och talade om mitt ärende. Hon hade inget bra svar men skulle iallafall prata med läkaren som jag hade när jag var inlagd. Så vi får hoppas att dom löser det så jag inte behöver ställa in EN GÅNG TILL för då blir jag inte nådig... 
Jag vill bara att allt ska flyta på för en gångs skull.. Ingenting gör ju det. Förut LIVET som flyter förbi mig... 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastruelife.blogg.se

En blogg/Instagram om livet som multisjuk i flera kroniska sjukdomar. För att SPRIDA kunskap och medvetenhet. Love!

RSS 2.0