SIP.

I förra veckan fick jag hembesök av två från kommunen. Väldigt tacksam att dom tog sig till mig när jag hade svårt att ta mig till dom. 😊👍   
Vi pratade en hel del och dom skulle fixa ihop till en SIP, samordnad plan. Ett möte med flera instanser för att se VAD jag behöver hjälp med, och VEM som har ansvaret för vad. TEX den där stora frågan om att få barnen till skolan, som fortfarande inte är löst. Jag blev alldeles rörd tillslut, och jävligt slut i mig själv, så jag grät nästan. Jag vet att du inte betyder något ÄN, men bara att NÅGONTING går FRAMÅT för mig så glad. ❤️ Jag hoppas hoppas hoppas att vi löser dessa frågor som gör mitt liv lite lättare att leva. 

Bilden är från min premiär i rullstolen, kompis Cross. 😊☀️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastruelife.blogg.se

En blogg/Instagram om livet som multisjuk i flera kroniska sjukdomar. För att SPRIDA kunskap och medvetenhet. Love!

RSS 2.0